vineri, 1 iulie 2011

Una dintre cele mai frumoase actrite din lume, Charlize Theron anunta ca nu se va marita niciodata. Vezi motivul!



Charlize Theron , una dintre cele mai frumoase actrite din lume, a dezvaluit in presa ca nu isi mai doreste sa se casatoreasca niciodata, insa isi doreste o relatie pe termen de lung. Actrita considera ca unul dintre motivele pentru care nu isi gaseste un barbat ar fi afectiunea de care sufera: tulburare compulsive depresiva.
Una dintre cele mai frumoase actrite din lume, Charlize Theron anunta ca nu se va marita niciodata. Vezi motivul!







Charlize Theron spune ca, din cauza bolii de care sufera, trebuie sa verifice fiecare colt si sertar al unei case noi inainte sa se mute, simptomele agravandu-se atunci cand trebuie sa inchirieze locuinte pe perioada filmarilor.


Ea a declarat in emisiunea "Piers Morgan Tonight" de pe CNN: "Am o problema cu lucrurile ascunse, mi-e foarte greu. Mai ales daca inchiriez o casa si lucrez la un film, trebuie sa stiu ce se afla in toate dulapurile".




"Sunt atat de patetica. Primul lucru pe care il fac este sa inspectez fiecare dulap si sertar si apoi trebuie sa pun lucrurile acolo unde cred ca trebuie sa fie, astfel incat sa am acces la ele. Este rau, este atat de patetic, sunt singura, trebuie sa gasesc un barbat", a mai spus ea.


Pe de alta parte, desi crede ca mariajul este "un drept divin", Charlize, care pledeaza pentru legalizarea casatoriilor intre persoane de acelasi sex, spune ca nu vrea sa se casatoreasca. “Imi doresc o relatie pe termen lung, mai ales ca am mai avut relatii lungi. Aceasta este angajamentul real pe care sunt dispusa sa il fac si in care cred. Ceremonia de casatorie nu mi se pare importanta, dar pot sa inteleg cat de importanta e pentru altii.”




Intrebata daca vrea sa se mai casatoreasca, actrita a fost destul de clara: “Nu, oricum eu imi tratez fiecare relatie ca pe o casatorie. Dar sa ma casatoresc nu a fost asa important pentru mine, conteaza ce legatura e intre tine si persoana de langa tine.”


Charlize Theron marturiseste ca este de acord cu casatoriile intre persoane de acelasi sex: “Am o problema cu faptul ca guvernul ne spune cu cine avem voie si cu cine nu sa ne casatorim”.





Actrita de 36 de ani, care a avut o relatie de zece ani cu actorul Stuart Townsend, a spus ca in acest moment isi cauta un barbat dar ca ii este greu sa gaseasca, probabil si in din cauza afectiunii de care sufera.




Sursa foto: Getty


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu