miercuri, 2 februarie 2011

Giveaway de UN AN DE BLOGGING!!!! :D


Am încercat să fac cele trei premii de aproximativ aceeaşi valoare.
Iar concursul are şi reguli. Nu sunt grele, dar vă rog să citiţi cu atenţie, să nu se mai repete unele problemuţe de data trecută. Ca să participaţi:
1. Trebuie să daţi Like la fanpage.
2. Dacă aveţi blog, să scrieţi vă rog despre giveaway-ul meu de un anişor, punând link către post şi poza cu unul din premii. Dacă nu aveţi blog, recomandaţi, în schimb,  giveaway-ul pe e-mail la 10 prietene. Între adresele prietenelor, vă rog să adăugaţi şi adresa mea la BC sau CC (unde doriţi) sigina (@) sigina.com, ca să pot vedea că aţi trimis emailul. Nu uitaţi să îmi daţi CC şi mie, altfel nu am de unde să ştiu că aţi făcut-o şi va trebui să vă descalific. De asemenea, titlul emailului să fie: “Sigina.ro implineste un an! Participa si tu la concurs!” – îmi va fi mai uşor să le sortez.
3. Să lăsaţi comentariu aici, la acest post, cu numele cu care mă urmăriţi pe Facebook şi link-ul postării de pe blogul vostru, despre giveaway-ul meu SAU numele cu care aţi făcut recomandarea pe mail. Aş prefera ca în comentariu să folosiţi aceelaşi nume ca şi în mail şi aceeaşi adresă de mail cu care faceţi recomandarea, dat fiind faptul că e obligatoriu de completat câmpul “e-mail”. Dacă cea pe care o puneţi în câmpul comentariului e diferită de cea cu care aţi făcut recomandarea pe mail, vă rog să specificaţi. happy
4. Să îmi specificaţi în comentariu care dintre premii vă face cu ochiul.





Mai multe detalii aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu