miercuri, 2 februarie 2011

Maia.grozavescu-handmade giveaway!


Un nou concurs, de aceasta data sponsorizat de minunata maia.grozavescu. Maia este una dintre artistele mele preferate de handmade, din mainile ei prind viata cele mai frumoase personaje. Fiecare accesoriu pe care il face este desenat de mana, detaliile iti taie rasuflarea. De fiecare data cand port o creatie de-a sa am o zi extraordinara.
Maia a fost atat de draguta incat sa ma ajute sa organizez acest concurs pentru voi.  Multumesc, Maia!

Ce puteti castiga: o brosa si o pereche de cercei unicate!


Cerinte obligatorii pentru a participa:
1. Sa imi urmariti blogul prin Google Friend Connect si sa-mi spuneti si numele cu care ma urmariti.
2. Sa vizitati magazinul maiei.grozavescu si sa imi spuneti care este accesoriul vostru preferat.
3. Sa-mi spuneti o adresa de e-mail pentru a va contacta in cazul in care veti castiga.
3. Sa imi lasati un comentariu cu ce am mentionat la pasii 1, 2 si 3.

Pentru mai multe sanse in concurs:
1. Postati despre concurs pe blogul vostru (o sansa).
2. Adaugati-o pe Maia Grozavescu ca prietena pe facebook. Imi spuneti si numele de pe fb (o sansa).
3. "Like" La Bohème pe facebook. Imi spuneti si numele de pe fb (o sansa).

Un singur comentariu per utilizator. Comentariile sunt moderate.

Concursul este adresat doar persoanelor din Romania si se va incheia luni, 14 februarie la miezul noptii.
Castigatorul va fi ales cu ajutorul random.org si va fi anuntat pe 15 februarie.
Concursul il gasiti aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu