joi, 25 noiembrie 2010

Rihanna: As putea sa devin mama anul viitor

Rihanna: As putea sa devin mama anul viitor


Rihanna isi doreste o familie alaturi de judecatorul de baseball Matt Kemp, dar este de parere ca ar trebui sa faca o pauza in cariera daca ar ramane insarcinata, conform Mediafax.

Rihanna, care tocmai si-a lansat cel mai recent album, "Loud", in SUA, sustine ca nu este insarcinata, dar ca este posibil sa aiba un copil anul viitor.

"S-ar putea intampla peste un an. Sau peste 10 ani. Cand va fi momentul potrivit. Am multe de facut pana sa am copii. Cand va fi momentul potrivit, voi sti", a declarat cantareata pentru revista Interview.

Ea a mai spus ca va fi o mama grozava, dar doar daca primul ei copil nu va fi fata. "Daca voi avea o fata, probabil va fi o rebela", a explicat aceasta.

Rihanna se gandeste si la cel mai potrivit loc pentru a avea o familie, recunoscand ca visul de a se intoarce acasa, in Barbados, este putin probabil sa se indeplineasca. "Nu pot sa traiesc atat de departe de toate, acum, cand nu am copii, deci, cu siguranta, nu mi-as putea creste copiii acolo cu programul aglomerat pe care il am", a mai spus ea.

sursa:the one

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu