joi, 25 noiembrie 2010

Rihanna: In liceu, nu eram deloc populara. Ma intelegeam bine doar cu baietii


Rihanna este protagonista unui super pictorial de fashion in numarul de decembrie al revistei Interview. Cantareata a avut parte de un interviu putin mai diferit decat de obicei, pentru ca in locul reporterului a stat de vorba cu bunul sau prieten, Kanye West.
Rihanna: In liceu, nu eram deloc populara. Ma intelegeam bine doar cu baietii
Cantaretul a pregatit o lunga lista de intrebari pentru Rihanna, asa ca nu au lipsit din discutie subiecte legate de fashion, cariera si viata personala.
Rihanna a vorbit deschis despre schimbarile de look prin care a trecut de cand a debutat pe piata muzicala. ¨La inceput aveam o imagine inocenta, insa mi-am dat seama ca trebuie sa indraznesc sa fiu altfel daca vreau sa am succes,¨ a declarat cantareata.
¨Imi place foarte mult sa combin stilul masculin cu elemente care imi pun in valoare feminitatea,¨ a completat ea.
Rihanna recunoaste ca nu a fost niciodata o feminista convinsa si spune ca asta se reflecta inclusiv in stilul vestimentar pe care il adopta.

¨In liceu, nu eram deloc populara. Eram prietena doar cu baietii, iar cu fetele si cu profesorii nu ma intelegeam deloc bine!¨ a declarat Rihanna pentru revista Interview.
¨De fapt, prietenii mei in general erau baieti. Nu doar la scoala. Mama nu m-a inteles pentru mult timp. Era ciudat pentru ea sa ma sune numai baietii. Dar dupa o vreme, am cunoscut-o pe Melissa Forde, care mi-a devenit cea mai buna prietena,¨a incheiat Rihanna.

sursa:perfecte.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu