miercuri, 8 decembrie 2010

Angelina Jolie se jura ca e naturala 100%! O crezi?


Angelina Jolie a fost pur si simplu superba la premiera noului ei film, The Tourist, unde a venit alaturi de sotul ei, Brad Pitt. Actrita a purtat o rochie Versace, care i-a lasat la vedere picioarele ei perfecte. Cu totii suntem de acord: arata senzational! Dar sa fie si suta la suta naturala?
Angelina Jolie se jura ca e naturala 100%! O crezi?
Desemnata vedeta cu cele mai frumoase buze din lume, Angelina Jolie spune ca nu si-a facut nicio interventie asupra lor. Mai mult, actrita sustine ca nu si-a facut niciun fel de operatie estetica.

"Nu am apelat pana acum la chirurgul estetician si nici nu cred ca am de gand sa o fac. Dar daca operatiile estetice sunt lucrul care le face pe alte femei fericite asta e problema lor.Nu sunt in pielea altcuiva ca sa pot sa judec. Dar eu nu am de gand sa imi fac", spune Angelina.

Crezi ca Angelina nu are nicio operatie estetica?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu