sâmbătă, 4 decembrie 2010

Liv Tyler fara machiaj pentru campania Givenchy

Liv Tyler fara machiaj pentru campania Givenchy



Actrita Liv Tyler apare fara machiaj si necoafata intr-o noua campanie care promoveaza un parfum al casei Givenchy, conform Mediafax
Actrita a declarat ca se bucura ca a avut ocazia sa apara cât se poate de naturala in aceasta campanie.
"Exista ceva frust in aceasta campanie. Nu imi este teama sa ma expun asa cum sunt astazi - complicata, interesanta si intensa", a declarat artista.
Desi initial fotografiile pentru campanie trebuiau sa o prezinte pe Liv Tayler machiata si aranjata, fotograful Jean-Baptiste Mondino a preferat sa foloseasca imaginile actritei de dinainte de sedinta de infrumusetare.
"Am venit dimineata si eram cam morocanoasa, pentru ca nu dormisem bine. Aveam parul ud si nu eram machiata. Mi-am pus hainele pentru proba si JB m-a rugat sa stau in lumina ca sa aleaga un unghi. Pâna la urma acea fotografie a fost folosita pentru campanie. M-am machiat, mi-am aranjat parul, dar ne-am intors la acea prima imagine. Era foarte puternica", a declarat Tyler.
Liv Tyler, in vârsta de 33 de ani, este fiica solistului formatiei Aerosmith, Steven Tyler, si a fostului model Bebe Buell. Primul sau rol a fost in 1994, in "Silent Fall", actrita debutând in showbiz in 1991, printr-un contract cu firma Polaroid.

sursa:the one

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu